دستگیری عامل سوء استفاده از سایت های معتبر تبلیغاتی در رشت

کد خبر: ۳۰۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 26 September 2016
تابناک / رئیس پلیس فتا استان گیلان از شناسایی و دستگیری فردی که با سوء استفاده از سایت های معتبر تبلیغاتی کلاهبرداری كرده بود، در رشت خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از حوزه قضایی لشت نشاء به دادخواهی شخصی مبنی بر اینکه فردی با درج آگهی فروش گوشی موبایل زیر قیمت در سایت های معتبر تبلیغاتی مجاز، مبلغ 6 میلیون ریال از او کلاهبرداری كرده، موضوع در دستوركار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:با تحقیقات از شاكی پرونده و پی جویی های فنی و پلیسی، كارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عامل سوء استفاده از سایت های معتبر تبلیغاتی مجاز را  كه مردی 22 ساله، اهل و ساکن رشت بود شناسایی با هماهنگی مقام قضایی وی را در رشت دستگیر كردند.

سرهنگ محمدخانی گفت:با توجه به ادله دیجیتال كشف شده،متهم به صراحت به بزه انتسابی و اینكه با درج آگهی فروش گوشی های موبایل زیر قیمت در سایت های معتبر تبلیغاتی مجاز، کلاهبردار یک رده، اعتراف كرد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان ضمن معرفی سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.irبه هموطنان توصیه کرد: پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت، از صحت کالا و خدمات ارائه شده اینترنتی به صورت حضوری اطمینان حاصل کنند و قبل از تحویل کالای فروخته شده خود از طریق درج آگهی فروش در سایت های معتبر، مجاز و مطمئن در ازای چک های رمز دار بانکی با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل كنند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار